Recenzie (478)
Možná, miláčku (2000)
Rowan Atkinson je v celém filmu tak 3-4 minuty. Ale je to celkově docela vtipné.
Moja krásna čarodejnica (2005)
Já se zasmál docela dost a bylo to roztomilý. Příjemná pohádka na večer.
Zelená je tráva (2005)
Will na kofeinu je vrchol filmu.
Má poslední sebevražda (1997)
Krásný film pro dobu svítání...
Špatné je dobré (1982)
Ve finále mě nepřekvapuje že se o tomhle filmu moc neví, definitivně pecka. A role super reportéra Conneryho je fakt zábavná :)
Trio z Belleville (2003)
V den, kdy si chce odpočinout a udělat si ča pro klidnou, pozivitní pohádku, si rozhodně nepouštějte tuhle melancholickou, abstraktní šílenost.
Frajer Luke (1967)
Každá minuta stojí za to.
Návrat Temného rytiera (2012)
Téééémnýýý rytíř póóvstááál...
Kráľovstvo mačiek (2002)
Milá vtipná ptákovina
Môj sused Totoro (1988)
Pohlazení po duši... Mě ta malá přišla legrační :)