Recenzie (478)
Sebastian's Voodoo (2008)
Flipper me rozesmál líp než film.
Profesionáli (1977) (seriál)
Zse, zapomínam hodnotit absolutní perly! Nejlepší britskej seriál sedmdesátých a osmdesátých.
Pošta pro tebe (2005) (relácia)
Viděl sem to!
Kancl (2001) (seriál)
Úplně sem na to zapoměl. Jasně že námrd!
Súboj Titanov (2010)
V holywudu maj proste absolutně neschopný scénáristy. Maj NEHORÁZNÝ štěstí že tohle je opravdu imbecilní doba, kdy vymletý generaci stačí příběh, kde se hrdina naučí bojovat mečem cestou za věštkyní a kde medůza ma tvářičku modelky (díky POMO), protože v osmdesátých by s takovou vysvětlivkou rozhodně neuspěli. Originál si teda pamatuju o hodně jinak. Prosím, halvně už žádný remaky. Žádný další Vetřelce. Žádný další Terminátory. Dost herních adaptací. Přineste už doprdele taky nějakej originální inovativní scénář. Je na čase.
Americké Psycho (2000)
Nepochopil jsem to. OK? uz sem to pochopil. Strcte si takovou pointu za klobouk.
Sedem životov (2008)
Byl to hezký film.
Podfu(c)k (2000)
Geniální.
Iron Man 2 (2010)
Všímáte si, že filmový průmysl začíná publikaci násilí strikně rozdělovat do dvou směrů? Produkce, ve které je násilí záměrně mnoho, a filmy, kde žádné násilí přímo není, jen spousta výbuchů a kopanců, zmírněných o neustálý oční kontakt s provádějící modelkou. TOTO je vaše realita. Toto je VAŠE realita. Toto.. je vaše REALITA. Heheheh, třikrát a furt geniálně funkční.
Závislosti (2005) (relácia)
Co lidi udělaj pro naše pobavení...