Recenzie (478)
Dítě z Maconu (1993)
Idea divadla, kde všechno probíhá skutečně a postavy opravdu umírají je skvělá. Je to však také pěkně hnusný film.
Kuchár, zlodej, jeho žena a jej milenec (1989)
Greenaway... šílenec, na něhož sem tam narazíte a nevíte, co si máte myslet.
The Century of the Self (2002) (seriál)
Nejlépe strávené 4 hodiny tohoto roku. Solidní link mezi realitou a konspirací NWO, přímo od BBC. 100% must watch, který už od začátku rychlým tempem zavaluje informacemi, kvůli kterým to nevypnete a hltáte - vše v čistě informativní, syrové formě.
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Na český mainstream neobvykle drsný humor, kvalitativně jeden z nejlepších českých filmů. Kvůli těmhle filmům si tak cením J. Sováka.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Do vafeho fafofifu.
Krakatica (1996) (TV film)
Jé na tom sem vyrůstal :)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První serie byla dobrá a vtipná, druhá se zvrtla v epizodickou teenagersky romantickou slátaninu bez nápadu, která těží jen na solidním základu prvních dílů... s02e03 vypínám.
Šesť medveďov s Cibulkom (1972)
Scény s medvědy a šimpanzem jsou příšerné, ale Filipovský, Kopecký a Sovák na chodbě a v ředitelně válí.
Zem - história jednej cesty (2009)
Pět protože účel světí prostředky.
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Pokud se prezidentovi nedovoláte, budete se zodpovídat společnosti Coca Cola.