Recenzie (478)
Casa de mi Padre (2012)
Tohle prostě nejde dost vynachválit. 84 minut je málo, tak dlouho se mi nestalo že bych scény vracel abych je viděl okamžitě znova, třeba třikrát.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Film kde všichni vypadají krásně. A co Bill?
Až vyjde mesiac (2012)
Jednak moc nechápu tu komedii v popisu, jednak se tohle s Panem Lišákem nedá srovnat. Zajímavé, ale nebudu na to koukat dvakrát.
Lásky jednej plavovlásky (1965)
Milada Ježková dokáže bejt protivná bába v každý roli kterou dostane, to je prostě talent. Josef Šebánek září jako vždycky, a státní hymna je prostě nápad.
Vôňa cibule (1975)
Jako menší impaired jsem to vždycky chtěl vidět :)
Hoří, má panenko (1967)
Neuvěřitelný, že se na jednom místě sešly všechny elementy, který film dělají tak geniálním. Bezchybný humor ve své nejčernější podobě.
Ženy na pokraji nervového zrútenia (1988)
Já nevim, mě Almodóvar prostě nejde. Rád bych, ale nejde.
Ecce homo Homolka (1969)
Nádherně smutná nadčasová komedie, dokonalá v každém záběru...
Vražda na večeri (1976)
V tomhle filmu je co věta, to hláška, moc příjemná podívaná.
Simonova kočka (2008) (seriál)
Tak pozitivní a legrační historky o vykutáleném kocourkovi nikdy neomrzí :)