Recenzie (309)
Zúfalé ženy robia zúfalé veci (2018)
Pane Bože prečo? Ja nezvyknem dávať odpad ale tu sa inak nedá. Celé je to zúfalé. Divím sa,že sa Dvořák,Mitaš a aj Kríž až tak strápnili. Vedieť si urobiť zo seba srandu je fajn, ale toto tu prekročilo hranice. Ja viem, že aj herci musia platiť hypotéku a niečo jesť ale mne bolo trápne aj za nich. Bolo mi trápne,že som prehovorila muža aby sme to pozerali. To už nabudúce radšej ten dokument o leteckých katastrofách na ČT2.
Úplní cudzinci (2016)
Paráda,toľko zvratov,odhalení, hra na pravdu,dobrí herci. Určite si to ešte niekoľkokrát vychutnám. A občas som premýšľala kto hrá koho v tej slovensko-českej verzii.
V lete ti poviem, ako sa mám (2022)
No takto, každý film od Evity je slabší ako ten predchádzajúci. A to mne ako matke na materskej klesli nároky aj IQ. Zbytočný film,nebola mi sympatická ani jedna postava. A keď ani Koleník to nezachránil tak je to už naozaj zlé....komédia by mala pobaviť,tu som sa uchechtla asi dvakrát.
10 pravidiel ako zbaliť dievča (2014)
Oddychové, občas vtipné, v niečom pravdivé. Dolanský bol božský :).
Pamiatkári (2014)
Mňa táto partička siedmich statočných záchrancov umenia dostala. Herci božskí,hudba skvelá, zasmiala som sa, dojala som sa, oddýchla som si. Som spokojná :)
ZOH 2014 Soči: Otvárací ceremoniál (2014) (relácia)
Rusi musia byť proste vo všetkom naj. Ale mne sa to celkom páčilo, aj s plávajúci brezami aj s baletom aj s nástupom športovcov aj s nie dokonalými olympijskými kruhmi.
Lásky čas (2013)
Krásny film, na piesni How long will i love you som závislá.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Asi nie som cieľová skupina. Od takého obsadenia by som čakala salvy smiechu a nie občasné uchechnutie. Pocit trápnosti sa dostavuje častejšie. U mňa Meteor nedosahuje ani 3 hviezdy.
Kolonáda (2013) (seriál)
Kladne hodnotím akurát úvodnú pieseň od Petra Cmoríka a to, že sa to točí v reálnom prostredí a nie v nejakej garáži. Inak ma to nejako extra neoslovilo. Dopozerať to ale dopozerám. Možno to len potrebuje čas. Postava Zuzany v podaní A.Karnasovej mi ide neskutočne na nervy.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Milujem týchto vedeckých bláznov aj keď im málokedy rozumiem. Ja som tiež svojim spôsobom blázon. Najobľúbenejšie postavy Amy a Sheldon. Bazinga :)