Recenzie (309)
Babovřesky (2013)
Považujem za hrdinstvo, že som to dopozerala. Nezvyknem dávať odpady, ale v tomto prípade sa nedalo inak. Drbny máme aj na našej ulici ale čo je moc, to je moc. Už sa na nás valí 2 diel, zachráň sa kto môžeš!
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Vianočné sklamanie. Neverila by som, že mi Bohdalová a Hrušínský pôjdu až tak na nervy. Viktor Preiss skvelý ale celkový dojem nezachránil. Dlhé a nudné, také by rozprávky rozhodne nemali byť.
První republika (2014) (seriál)
Stále čakám kedy sa to nejako rozbehne, zatiaľ to samo neviem čím to chce byť. Rodinná sága, detektívka alebo červená knižnica? Ale na Janka Koleníka sa díva veľmi príjemne.
České století (2013) (seriál)
Zaujalo, uvidíme ako sa to vyvinie v ďalších dieloch.
Branky, body, vteřiny (1956) (relácia)
Klasika, pre športových fandov nevyhnutnosť.
Úžasné dobrodružstvo (2001) (relácia)
Ja im tak závidím. Toto by som rada zažiť na vlastnej koži, kašlať na milión dolárov, ale tie zážitky.
Kto prežije - All-Stars (2004) (séria)
Keď opäť stretnete starých známych je to vždy príjemné.
Kto prežije - Micronesia – Fans vs. Favorites (2008) (séria)
Jedna z mojich najobľúbenejších sérií plná super hráčov a konečne aj ženy predviedli ako sa to má hrať.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (relácia)
Milujem tanec a Marka Ebena, čo viac dodať.
Lasica & Satinský a hostia II.: Ktosi je za dverami s Miroslavom Horníčkom (1978) (relácia)
Klasika, humor, ktorý nestárne a aj po 100 krát rozosmeje ako prvý raz.