Recenzie (204)
Gumy - Pohřeb (2022) (epizóda)
Vůbec to není vtipné. Nový autobazar Monte Karlo to určitě nebude. Krajčo není Čtvrtníček. ;)
Ledviny bez viny (2022) (TV film)
Nejdelších 62 minut v mém životě. Koncentrovaná nuda.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Zbytečný film s trapným Magnuskem.
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizóda)
Za tohle by měly padat hlavy. A to jak v ORF, tak v ČT...
Pozadí událostí (2022) (seriál)
Čtyřdílný seriál je zbytečný. Tři ze čtyř dílů neměly žádný spád, kdyby se to sestříhalo na TV film, bohatě by to stačilo. No, prostě jsem od Hřebejka čekal víc. Atraktivní a neokoukané prostředí univerzitní Olomouce byla trefa do černého, to se musí uznat. Ale celé vyznění minisérie mi přišlo jako ne moc povedená propagace LGBT komunity. Zejména protože tam ta homosexualita byla divně naroubovaná (vyšetřovatelka žije s lesbou a mají dítě, otec policejního kolegy je homofob).
Výbuch bude v pět (1984)
Těžko uvěřitelná bolševická agitka, která měla přitáhnout děti k fyzice. Ale je to takové toporné a navíc s hroznou hudbou.
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Film nemá žádný děj a navíc je strašně nudný. K uzoufání nudný...
The Gray Man (2022)
Film je docela nuda, navíc mi přijde, že se spousta věcí odehrává ve filmu v noci. Musel jsem vyšponovat jas na maximum a zhasnout, abych něco viděl. Jediné, co stojí za zmínku je akční scéna v tramvaji, ta je parádní.
Eurotrip (2004)
Taková americká naivní ptákovina, která ale celkem pobaví. Nejlepší je Táborský, který dostane pár centů, dá výpověď a otevře si vlastní hotel. ;-)
Dôverný nepriateľ (2018)
Naivní báchorka pro slabomyslné o zblazněném kompjůtru.