Recenzie (204)
Playgirls II (1995)
Jestli existuje filmové peklo, tak tenhle film se tam už smaží.
Vinári (2014) (seriál)
Výhodou seriálu je prostředí. Jižní Morava by vytáhla snad každou slátaninu o stupínek výš. Pokud se bude vše odehrávat v poklidném, oddychovém tempu s banálními zápletkami, tak se na to ještě podívám. Je to lepší než všechny vztahové seriály. Spousta Moraváků si stěžuje, že jsou v seriálu vylíčeni jako ožralí pitomci. Ale to je na seriálu asi to nejlepší.
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Zatím je to hrozně rozvláčné. Seriál by potřeboval agresívního střihače, aby ho trochu zkrátil. Monology působí hodně šuplíkově a částečně jako v telenovele. Pochválit musím vizuál. Vytknout musím procesní chyby.
ONA A ON (2013) (seriál)
Tak tohle je opravdu dno. Vašut hraje Vašuta a Brožová Brožovou. Velmi zábavné...
Škola základ života (1938)
Nadčasový film.
Milenci v roce jedna (1973)
Musím změnit na 5 hvězd. Ano, je to hezky vizuální a lyrické, ale díky castingu (Preis +++++, Vančurová ++++) je to mimořádné dílo.
Ještě větší blbec, než jsme doufali (1994)
Tak tohle teda moc vtipný nebylo...
Krvavý diamant (2006)
Vizuálně moc hezký film, na záběrech africké filmové reality je znát vysoký rozpočet. Caprio byl jako vždy schopen utáhnout celý film, je to bezpochyby jeden z nejtalentovanějších herců současnosti. Na druhou stranu přiblblé jednání toho černocha a jeho podobně hloupé průpovídky film kazí.
Tři od moře (1979)
Na filmu jsou zajímavé zejména dobové záběry Budapešti a Sofie, zbytek už napsal slunicko2.
Čekání na Patrika (1988)
Něco tak neuvěřitelně ztřeštěného a neuchopitelného jsem dlouho neviděl. Ani nemůžu říct jestli je to špatně nebo dobře. Každopádně je na filmu něco, co mi nedovolí ho přepnout.