Recenzie (204)
Dnes v jednom domě (1980) (seriál)
Díky hvězdnému obsazení se jedná o celkem dobrý seriál. Asi je každému jasné, že hlavním účelem seriálu nebylo pobavit celou rodinu, ale přesvědčit lid o výhodách kolektivního bydlení v betonových škatulích za městem. Edit: Musím snít na dvě hvězdy. Je to strašná agitka...
Schindlerov zoznam (1993)
Jedná se sice o prožidovskou propagandu, ale zato velmi pěkně natočenou.
Fontána pre Zuzanu III (1999)
Pro mě osobně je toto nejhorší československý film všech dob. A říkám to s celkem klidným svědomím.
Kto je Mr. Johnson? (2008)
Totální hrůza. Není co dodat. Pro ty, co umí anglicky, je to navíc i přehlídka trapnosti.
Tvoj snúbenec, môj milenec (2011)
Určeno hlavě pro dámy. Díky lokacím, ve kterých se milostný trojúhelník odehrává, to nebylo tak špatné (u moře, Londýn, New York). Hlavně díky vizuálu se na to dalo koukat. Jinak scénář by se dal napsat na dva řádky, ale v rámci žánru se je tento jev poměrně běžný.
Horký vzduch (1965)
Zajímavý snímek. Svým způsobem mi film přišel, jako by ho natáčeli ve středomoří. Doporučuji.
Plný dom (1987) (seriál)
V dnešní době již notně vyčpělé.
Snowboarďáci (2004)
Vzhledem k tomu, že mám rád hory, tak jsem se bavil dobře. Klasická bláznivá teen komedie, kterou nezmaří ani tragický výkon a vzhled protekční neumětelky Vondráčkové.
Playgirls (1995)
Jedná se o mimořádně špatný film.
Muž na radnici (1976) (seriál)
Buchvaldek bohužel nedokáže tento paskvil utáhnout. Pokud by hlavní postava byla obsazena někým charizmatickým, tak by to mohlo být výrazně lepší. Seriál nedoporučuji sledovat po 22. hodině, protože ta nuda je doslova ubíjející.