Recenzie (204)
Kanadská soda (2011) (relácia)
Minimálně nadpoloviční většina scének je vtipná, což je dnešní době unikát. Za mě tedy palec nahoru.
Kate a Leopold (2001)
Mě to bavilo...
Gangster KA (2015)
Představitel Krejčíře Hynek Čermák byl zvolen výborně (Čermák ho hrál extrémně přesvědčivě, sežral jsem mu to i navijákem). Jednak vypadá jako Ostravák, druhak je dobrý herec. Co se týče filmu, tak film je vyprávěn trochu zkratkovitě, slušela by mu delší stopáž a podrobnější vysvětlení provedení některých podvodů. Také řízení u soudu (jak trestního, tak civilního), obsahuje právní chyby. Celkově se mi ale film líbil.
Amerika (1994)
Již od počátku film buduje dusnou atmosféru, která spadne až 3 minuty před koncem. Námět filmu se mi moc líbí. Nadšenec přijede budovat kapitalizmus do Ameriky. Bohužel jsou všichni okolo chamtiví a vyštvou ho od bohatého strýce a americký sen končí. Herecké obsazení je výborné, o soundtracku není třeba vůbec mluvit. Při sledování tohoto filmu a ještě učitele tance, jsem měl pocit, že z Dejdara roste nový český áčkový herec, bez kterého se žádný špičkový český film neobejde. Bohužel se to nepotvrdilo, a dnes je z něj jen laciný kašpar. Škoda ho.
Česko Slovensko má talent 5 (2015) (relácia)
Křečovitě se chovající porota složená z neznámé ženské, nesnesitelně emotivní Bílé, floutka Prachaře a namyšleného Slávika. Očekával bych spíše nějaké odborníky. Personálnímu složení dávají korunu dva neznámí slovenští moderátoři. U jednoho jsem si nejdřív myslel, že se jedná o nějakého soutěžícího nebo taxikáře, který ho přivezl. Nejhorší na pořadu je, že vůbec nezáleží na tom, kdo vyhraje a také výroky poroty se omezují na tleskání ve stoje, zesměšňování účastníků a rozplývání se nad tím, jak je výkon skvělý (proč se nedozvíme). Prostě nudný a laciný východoevropský pokus o revival Ein Kessel buntes;)
Doktor Martin (2015) (seriál)
Doktor z hor dle anglického scénáře. Problém je, že nemáme Alpy a s Anglií toho také moc společného nemáme. Prostě toskánská vila se na Aljašku nehodí...
Přístav (2015) (seriál)
Jednu hvězdu dávám za prostředí u řeky. Jinak co se týče herectví, tak o něm nelze v klasické podobě vůbec hovořit. Dejdar hraje Dejdara, ostatní hrají také sami sebe, jen se jinak jmenují a odříkávají nějaké repliky. Prostě nuda nudoucí;)
Zánik samoty Berhof (1983)
Ulrika...
Labyrint (2015) (seriál)
Mysteriózní zápletka mě moc nebere. "Slovenská strela" je tam zatím jen divně naroubovaná a Donutil se na náčelníka nehodí. Největší trapas byl, jak slušňáci a drsňáci vyšetřovatelé sjeli kluka za focení mrtvoly. Největší slabinu vidím zatím ve scénáři, ale uvidíme, jak se to bude vyvíjet;)
Dobytie Planéty opíc (1972)
Za snahu.