Recenzie (305)
Za nepriateľskou líniou (2001)
Je to blbost, ale jsou tam pěkný záběry na T-72
Zelené barety (1968)
Propagační materiál !!!
G.I. Jane (1997)
Obávám se, že ten film měl větší ambice :)
Bullittov prípad (1968)
Hodně nudnej film !
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Dal jsem 4* i když si myslím, ze kratší formát by filmu prospěl. Ke konci se to už dost vleče.
Pátrání po Ester (2005)
Film není o Ester Krumbachová, ale o Věře Chytilové jak pátrá po Ester Krumbachové. Zrovna tak mohla natočit, jak pátrá po komkoliv jiném.
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Dobrý začátek, konec trochu vázne
Saw 2 (2005)
Myslím, že dvojka nepřinesla nic nového.
Jadro (2003)
Jednoduchý přímočarý děj, snadno předvídatelný. Vizuální efekty týkající se jádra směšné.
Mesto anjelov (1998)
Pěkně velkej humus