Recenzie (305)
Želanie pre Ježiška (2021)
Je neuvěřitelný, jak vysoký hodnocení má tahle sračka.
Ostreľovač. Biely havran (2022)
Jednou jsem něco blbýho snědl a to co ze mně pak lítalo, bylo fakt hrozný. Byla v tom i krev a nějaký zelený bublinky a jak to smrdělo. Nic horšího jsem v životě neviděl. Pak jsem si pustil tenhle film.
Eden vás vítá (2022) (seriál)
Myslím, že hlavní myšlenka, pro natočení tohoto seriálu, je propagace LQBT+. Takže, kdo si v těchto prasárnách zrovna nelibujete, tak se tomu obloukem vyhněte. Všechno ostatní je jen vata.
Drahokam (2019)
Aspoň že toho debila na konci vodpálili, jinak nuda
Nezlomný (2014)
Proč mu udělali na bradě ženské ohanbí?
Mína (2016)
Bože, to byl hnůj
Vesmír medzi nami (2017)
hnuj od A do Z
Vojnový kabinet (2015)
Kam se hrabou ruský psychologický filmy z 80tých let. Tohle je fakt hustej mozkovej klystýr. Kendrickovi asi hrabe.
Ghoul (2015)
Od Jálka jsem nic nečekal a přesto mě dokázal zklamat.
Kvety vojny (2011)
Tu jednou hvězdičku tomu dávám proto, že znám ještě jeden horší film, Život je krásný z roku 1997