Recenzie (305)
Zanechať Las Vegas (1995)
Myslím, že toto je jedna z mála rolí, ve kterých Nicolas Cage vypadal věrohodně.
Biely oleander (2002)
Nebylo to špatné, ale dalo mi dost práce udržet pozornost.
Tenká červená čiara (1998)
Bojové scény jsou slušné. Dost k nevydržení jsou ale rádoby umělecky hodnotné, nekonečně dlouhé záběry, doprovázené nudným monologem filozofujícím o čemsi nablblém.
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Nejhezčí na celém filmu je plakát
Tri farby: Modrá (1993)
Pozorně jsem se na ten film díval, a nic. Bylo mi to tak nějak ukradené a cizí. Ani jsem se nebavil, ani jsem nenalezl společnou notu s hrdiny příběhu, byl jsem jen zvědavý co z toho vyleze. Nebylo to úplně špatné, snad jen trochu moc umělecké a ten závěr byl opravdu velmi alegorický. Přiznávám, že jsem se v něm ztratil.
Philadelphia (1993)
Nějak jsem nedokázal pocítit sympatie k hlavnímu hrdinovy. A vůbec, ani k celému filmu. Moralistická sračka.
Bunker (2001)
Horor s dobrou atmosférou. Ve filmu se objeví má oblíbená MP44.
Zelený svet (1996)
Dobře obsazená kravina.
Nebezpečné názory (1995)
Možná v kategorii SCI-FI by tento film měl šanci na úspěch, ale jako drama to vyznělo velmi nevěrohodně. Tento film mi velmi mi připomínal pořad "Chůva v akci", který se specializuje na přeměnu příšerných spratků na andílky během jednoho týdne. Taky blbost.
Milenka (2004)
Myslím, že kdybych chtěl natočit film o hovně, natočil bych právě toto.