Recenzie (8 067)
Procitnutí (2012) (seriál)
Zpočátku to vypadalo zajímavě, ale musím přiznat, že s přibývajícími epizodami mě seriál přestával bavit, přitom v námětu potenciál byl...
Plod noci (1990)
Není to o příběhu, ale o jeho zpracování. A také o tom, že ne vždy se lidé chovají jako lidé, ale jako zrůdy a naopak zrůdy se mohou chovat lidsky. Maskéři a animátoři si zde vyhráli a v té době samozřejmě bez digitálních efektů. Neznám horor s větší sbírkou těch nejbizarnějších stvůr a mutantů!
Zombies (2006)
Není moc, co komentovat, po zhlédnutí vyšumí.
Problémy so srdcom (1990)
Bavil jsem se dobře. Scéna s hamburgerem nemá chybu :-) Pro Boba Hoskinse role jak vyšitá.
Veľkí bratia (2008)
Zábava... Kissáci potěšili :-)
Purpurová farba (1985)
Sága dvou černošských sester, která se dotýká nejen rasismu, ale především amorálního chování mužů v černošské komunitě. Výborně zahrané, ale hodně dlouhé a tento druh filmů není mým šálkem kávy.
Povodeň (1998)
Zajímavé. Na jednu stranu působí televizně, na druhou stranu ta tma, voda, hřbitov... velice temné.
Strážni anjeli (1995)
Nenáročné, ale zábavné.
Krycie meno Donnie Brasco (1997)
"Nezačínám bejt jako oni, už takovej jsem!" ... Al Pacino v tradiční roli mafiána podává tradičně výborný výkon, ve kterém mu sekundují Johnny Depp a Michael Madsen.
Prolomit zeď (2008) (TV film)
"Budu naše občany chránit, ne po nich střílet!". Velká analogie s našimi událostmi (nejen) v roce 1989. Jak žít, jak se zachovat, kam patřit?