Recenzie (8 067)
Letisko 77 (1977)
Solidní katastrofické drama, tak trochu Poseidon s letadlem. Scény pod vodou opravdu hodně reálné.
Doba ľadová 3 (2009)
Řekl bych, že spousta místních kritiků se opravdu nechce bavit, ale pouze kritizovat... Já si to krásně užil... vtip, skvělá animace, výborný dabing... spokojenost!
Skladiště 13 (2009) (seriál)
Poměkud rozporuplný seriál. Oproti Heuréce, se kterou je některými postavami spjat, není tak originální a efekty jsou více televizní. Zpočátku to vypadalo na kopii Hranice nemožného, pak to dostalo vlastní tvář, ale na další díly Hranic jsem se těšil poněkud více. Humorem se to naopak blížilo již zmiňované Heuréce.
Spider-Man 2 (2004)
Skvěle natočeno, samozřejmě principy kopírují Supermana, ale v tom je si stejně většina komiksů podobná. Efekty jsou provedené perfektně, Kirsten je překrásná jako vždy... OK.
Dvojče (1984)
Poněkud jiný Pierre. V tomto filmu není tím zmateným a roztržitým jelimanem jako obyčejně, ale naopak člověkem, který ví, co chce. Jen cesta se stane poněkud zmatenou. Dobrý námět, zpracování ale přece jen nedosahuje filmů s Blondýnem, Roztržitým apod. A na to, jak byly vztahy komplikované, je závěr najednou velice jednoduchý. Ale je mu co závidět... :-)
Dokonalý únik (2009)
Fantastická příroda Havaje, to byl první důvod zhlédnout tento thriller. Uhrančivá Milla Jovovich druhý. Ale zaujala i téměř dokumentaristická kamera, která skvěle vygradovala překvapivý a napínavý závěr.
Bieli muži nevedia skákať (1992)
Wesleyho i Woodyho mám rád, ale... asi tam na mě bylo moc toho basketu...
V dobrom aj v zlom (2006) (seriál)
Musel jsem pozměnit původní hodnocení, protože poslední řada podstatně snížila úroveň, pokusy o "sitcomózu" se poněkud minuly účinkem a seriál ztratil humor. Co se týče úvodních řad, tak byly výbornou symbiózou dvou protikladných partnerů, jejich slovních soubojů s vtipnými dialogy, okořeněný soupeřením s ostatními sousedy.
Keď si Chuck bral Larryho (2007)
Překvapí spousta hvězd, potěší nádherná a sympatická Jessica Biel. No a pro Sandlera je to role jako stvořená a K. James mu dobře sekunduje. A i vzhledem k čekanému ale přesto pohodovému nesentimentálnímu závěru je to nadstandartní komedie.
Slúžiť Sáre (2002)
Klasický Chandler drsnějšího ražení, krásná Elizabeth ... nenáročná komedie, ale zabaví.