Recenzie (567)
Naprieč oceánom času (1995)
Moje první 3D, některé efekty vpoho, ale film o ničem, pořád nějaké prohlížení černobílých fotografií, působilo to na mě depresivně...
Útek na Horu čarodejníc (2009)
55%
Zodiac (2007)
No... Hrozně dlouhý, dosti nudný a ukecaný film. Minimum akce, jen samé vyšetřování, vyšetřování a kecy.... Divím se vyokému hodnocení... Uvažoval jsem mezi 2-3*, nakonec dam slabší 3 a asi si to tento film zaslouží, ale víc ani náhodou. Díky na Zodiaca už se dívat určo nebudu... 60%
Lemra lemravá (2006)
60%
Navěky silný (2008)
Velmi pěkné sportovní drama. Fajn příběh. Takové typy filmu mi sedí.... 82%
Na dotyk (2004)
Hodně zajimavé a neústale obracející se romantické pokoušení...85%
Do hlbiny 2 (2009)
45%
Umlčaní (2008)
Slaboučké, moc jednoduché..... 40%
Veselá farma (2007) (seriál)
No můžu říct, skvělá sranda a podívaná! Minimalně stejně dobré jak A je to.... 90%
Funny People (2009)
Komedie do pohody, byla docela dlouhá časově, ale docela jsem se bavil a tak mi nepřišla moc dlouhá.. SKvělý A.Sandler, zahrál opravdu na jedničku:-)...68%