Recenzie (1 196)
Prebudím sa včera (2012)
Nečekaně příjemný kousek. Publikum se velmi dobře bavilo, při některých momentech málem zbouralo sál (licokniga a další). Ne-vtipné momenty už byly trochu slabší, romantika vázla a sci-fi aspekt radši nebudu komentovat, kontrast průhledných hi-tech monitorů a prapodivného stroje času mluví za vše. Srovnání roku 89 se současností je asi hlavním tahounem filmu, spolu s parádním obsazením - to bylo dotažené doslova až do konce (cameo Šebrleho u titulků). Co nepotěšilo byl product placement - VW, Orbit a další si zaplatili pěkně dlouhou reklamu...
Pink Floyd: The Wall (1982)
Samotný zvuk aspoň za čtyři, samotný vizuál taktéž. Dohromady bomba, Floydi jsou prostě machři. Ač mám PF o něco raději v pozdějším období bez Waterse, musím uznat, že tohle se Rogerovi povedlo (a Scarfovi, samozřejmě).
Dogma (1999)
Lepší tři, už za to parádní obsazení a sondu do křesťanské mytologie, i když poněkud nepřesnou, škoda.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Naprosto typická dvojka. Z perfektní jedničky vyždímala všechno dobré, udělala s tím šestkrát ete destilere, a bylo to. Nuda, která nemá čím překvapit a jen kvalitní zpracování ji drží těsně nad průměrem.
Ja, zloduch (2010)
Tři hvězdy za to, že jsem se pořádně zasmál, jednu za tu roztomilost, a jednu za závěrečné titulky. Ať počítám, jak počítám...
Tobruk (2008)
Už jsem viděl hodně rozstřílených amerických vojáků, za některé i slza ukápla. Viděl jsem i granátem utrhané končetiny, vždy vzbudily nějakou tu emoci, tak či onak. Tak proč to kurňa tady nefunguje? Čeští hrdinové padají jeden za druhým, a mě to nechává chladným. Nezajímavé.
Štyri slnká (2012)
Pan Sláma hraje na diváka jak na strunu, vydrnkává jednotlivé emoce tak, jak se mu zrovna zachce. Aneb film o světě plném paradoxů, kde je normální mít se víceméně špatně, a co musí člověk přežít, aby se mohl mít líp. Perfektní Mádl (konečně role pro velkého herce a ne pro náctiletého blbečka), škoda že nedostal trochu víc prostoru, třeba na úkor Rodena. A na rozdíl od některých hodnotících si nemyslím, že byl konec zbytečný či špatný.
To bude boj! (2012)
Scénáristicky neboduje - když se řekne, že dva přátelé - špioni bojují o jednu slečnu, víte celý příběh až na posledních 10 minut. Ale jinak film až překvapivě šlape - oběma chlapům můžete věřit všechno od přátelství po napětí z boje, akce je na komedii až nečekaně dobrá, a humor, ten opravdu funguje, celý kinosál si užil pár srdečných LOLů. Thumbs up, mnohem lepší, než jsem čekal!
Kto prežije - Cook Islands (2006) (séria)
Jedna z nejzábavnějších řad Survivora. Ozzy, Parvati, Jonathan, Cao Boi, paráda!
Kto prežije - Panama (2006) (séria)
Cirie hodně zábavná, pánové z La Mina zas pořádní frajeři :-)