Posledné recenzie (180)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Moc natahované. Chtělo by to zkrátit tak na třetinu a další třetinu až dvě vymyslet nějaké pokračování příběhu. Vyhodit všechny mezihry, kde hraje jen hudba s černým obrazem atd. Vím, asi odvážný názor ohledně Kubricka.
Mr Bates vs. The Post Office (2024) (seriál)
4.5/5. Plné skóre se nedá dát prostě jen proto, že skutečnost nebyla až tak super zajímavá.
Dark (2017) (seriál)
Většina seriálů, které jsem viděl, mají šanci být pouze hodně zábavné, chytré, napínavé... Po jejich shlédnutí si říkám, že to bylo super, ale vlastně pokud bych je neviděl, vůbec nic by se nestalo. Je jen pár seriálů, které se dostanou více do hloubky a zanechají stopu. Toto privilegium je většinou vyhrazeno filmům (či knihám, kdybych teda četl). Dark je u mě co do emočního zásahu jeden z nejsilnějších zážitků. V podstatě je to taková telenovela s cestováním v čase. Jeden aspekt uspokojuje emoce, druhý rozum a analytické myšlení. Pokud vás zrovna prezentované emoce nezasáhnou, nebo neradi děj logicky analyzujete, seriál pro vás nebude a tedy hodnocení by mohlo být úplně opačné než moje.