Recenzie (388)
Ako si vycvičiť draka 3 (2019)
6/10. Očekával jsem nezapomenutelný zážitek (první dva díly zbožňuji) ale přišla studená sprcha a zklamání. Řemeslná špička s parádní skvadrou charakterů (chemie ústředních draků funguje na jedničku) zapomíná na vše, čím byla dvojice předchozích snímků natolik výjimečná. Závěr Škyťákova přátelství s Bezzubkou postrádá silnější emoce, moment napětí a onen dospělejší přesah, jenž u dřívějších draků nechyběl. Záporák a dětinský humor je pak dalším kopancem do břicha. Hrozně me to mrzí...
LEGO príbeh 2 (2019)
8/10. Velmi vydařené pokráčko. Přidalo se meta fórů a odkazů (Willis WTF!) a především se nezapomnělo na chytrý scénář a tolik milovaný přesah z prvního snímku. K tomu si připočtěte velmi stylový hudební podkres (imo lepší jak v jedničce), neselhávající LEGO vizuál a je jasno. Fakt pecka.
Smrtonosná pomsta (2012)
3/10. Už dlouho jsem neviděl tak nudný béčko. Pár šikovných záběrů a průměrný casting je naprosto pohřben nevýraznou režií a nezvládnutou akcí. Fakt ne.
Alita: Bojový Anjel (2019)
6/10. Nabušený blockbuster s opulentní vizualizací a příjemným nadhledem = solidní adaptace kultovní mangy. Nakonec to dopadlo mnohem lépe, než bych čekal.
Purl (2019)
7/10. První kraťas z nové Pixarovské iniciativy a velmi milý počin. Trošku dospělejší téma nakombené s totální roztomilostí má sice slabší citový dojezd, ale pořád velký palec nahoru!
Veľký čínsky múr (2016)
5/10. Strašná, ale fakt strašná konina. Ale safra, strašlivě monumentální a v mnoha okamžicích děsně cool! Dlouho jsem neviděl davové akční scény za denního světla a tak příjemnou paletu barev! Jasně, je to naprosto hloupý, dialogy směšný a vše se tam děje náhodně a pro potřebu scénáře, ale tady šlo fakt čistě jen o akční výplach, který dle mého funguje parádně.
Divoká babská jazda (2017)
5/10. Čekal jsem hroznou hovadinu. A to se taky stalo. Jenže to tempo gagů mě nenechalo chladným a u některých scén jsem se přištihl s nefalšovaným smíchem. Sakra, asi je něco špatně.
Ocko je doma 2 (2017)
5/10. Na chlup stejné, jak původní díl. Výhodou pokráčka je nadupanější casting (Gibson x Lithgow!) a scénka se zrcadlem. Bavil jsem se.
The Punisher - Season 1 (2017) (séria)
9/10. Naprostá lahůdka. Akční hody, zábavná jízda od začátku do konce, až šokující brutalita a solidně vystavěná zápletka s fungujícím záporákem, dělaj z "Kata" nejlepší seriálový komiks po boku Daredevila a první sérky Jessicy. Bernthalovi jsem věřil naprosto vše - fakt paráda.
Krotitelia duchov 2 (1989)
6/10. Svižnější pokračování, které nedělá originálu ostudu, avšak jeho kvalit nedosahuje.