Recenzie (388)
Temný prípad - Season 1 (2014) (séria)
10/10. Nejgeniálnější seriálový počin, který v posledních 10 letech vznikl. Od scénáře přes hudbu až k hercům jde o naprostý strop všech stropů. A funguje to i podruhý. Výjimečný počin.
Bláznivá lúpež (2008)
3/10. Patos, klišé a tuna nevtipných scén. Tady si Ice Cube vybral slabší chvilku.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
7/10. Druhý TO (2017) se nekoná, přesto jsem byl spokojený. Kingův původní materiál obstál i vůči několika změnám a snímek potěší všechny, kteří mají plné zuby hororů, které postrádají jakýkoliv ksicht. Najde se tu několik přešlapů ale pozitiva to přebíjí. Solidní adaptace!
Umbrella Academy (2019) (seriál)
8/10 Silně stylizované, výborně ozvučené a scénáristicky parádně zosnované. Tuhle partičku pošahanců si nelze neoblíbit. Každý podobně odlišný přístup k superhrdinské látce jen a jen vítám! A dokonce je to stravitelnější, než komiks. Fakt supr.
Všetko najhoršie 2 (2019)
6/10 Pokračování slušné žánrovky přichází s pozměněným konceptem a s větším důrazem na komedii, než horor. A vlastně to nevadí. Tvůrčí uvědomělost to drží pohromadě. Dobře se na to dívá, baví to, šlape to a úplně v klidu bych si časem dal i trojku.
Riverdale - Season 2 (2017) (séria)
5/10. Stále velmi pěkně natočené ale o něco směšnější guilty pleasure.
Riverdale - Season 1 (2017) (séria)
6/10. Velmi pěkně natočené guilty pleasure.
RED 2 (2013)
6/10. Nějak nechápu tu všeobecnou znechucenost po prvním díle. Přišlo mi to na chlup stejně vydařený. Obsazení je skutečně hvězdné a režisér si pohlídal jak akci tak solidní zápletku. Jasně, není tu nic neviděného, ale ježiš, kdo to čekal? Hodně v pohodě.
Captain Marvel (2019)
6/10. Klasická Marvel šablona se vším dobrým i špatným. Kupředu to táhne parádní devadesátkové zasazení, hláškující Jackson a božský kocour Goose. Veškerá pozemská taškařice je povedená na jedničku a fakt to šlape! Problém nastává v momentě, kdy je v popředí bezpohlavní hrdinka a neosobní akční digifest, který prostě ne a ne chytnout za koule. Ale fajn popcorn.
Frajeri vo Vegas (2013)
5/10. Casting to tahá do snesitelných vod. Bez nich by to byl průšvih.