Recenzie (1 416)
Hra na utrpenie (2008)
Celkem zábavný a srandovní horor.Katheryn Winnick je hodně mńami.
Verejný nepriateľ (1998)
Perfektní spád a obsazení.
Lovci myšlienok (2004)
Hodně mě to překvapilo.Zábavný film.
Cesta bojovníka (2007)
Tohle mě nasralo,protože bych se fakt rád podíval na tenhle film natočený pořádně.A ted' ten vůl bude točit Conana.No potěš prdel!
Virtuálna realita (2009) (TV film)
Tohle by mohl být dobrý seriál.Pravda,miniseriál by byl lepší.Sunshine obohacené o nápad s reality show.V klidu.Pilot mě bavil.
Průvodce k rozpoznání tvých svatých (2006)
Blablabla já sem debil.Blablabla já taky.Blablabla my všichni sme debilové.Tenhle film se mnou nedělal vůbec nic.Emoce-čistá nula.Jedna hvězda za obsazení.
Trójska Helena (2003) (TV film)
Scénář je oproti Petersenově Troje geniální megadílo.Akorát těch peněz tolik nebylo.
Kameňák (2003)
Jo přesně tak.Dávám 4 hvězdy.Ste trapní...a vy to víte,tam někde uvnitř.
Muž bez tieňa (2000)
Výborné efekty.
V srdci bouře: Churchill ve válce (2009) (TV film)
Nebylo to tak zajímavé ani zábavné jak sem čekal.Řekl bych že herecké výkony byly naprosto prúměrné.