Recenzie (305)
Chyby (2021)
Tak nebolo až tak zlé, ale jedno nepochopím, že taka jeba by sa zahadzovala so skaredym bez oka. Tema je to zaujimava, socialna konfrontacia s minulostou. Predsudky na dedine a trable mladych ludi.
The Exorcism of God (2021)
Z tejto kategorie sa už pár podobnych kuskov natocilo, vzdy si spomeniem na priekopnickeho Exorcistu alebo Exorcizmus Emílie Ružičkovej a tento novy EOG nebol vobec zly. Vizualne na 5 hviezd, pribehovo sem tam pokulhava, ale zaujme a vystrasi, je to dost temne a so zaujimavym vyvrcholenim. Nemam preco hodnotit zle, azda len sme trosku presyteni tymto zanrom, no tu sa aspon snazil byt originalny.
Černý krab (2022)
Nuda
Chlap - Amnézie (2022) (epizóda)
silne, kvalitne natocene. potencial scenaru je silny, takze pokaslat to by bola hanba
Fresh (2022)
Dobrá hudba a námet, to je asi tak celé. Tiež som naletel falošnemu hodnoteniu
Proti ledu (2022)
Neurazilo
1883 (2021) (seriál)
Takže pekne poporiadku. Žiadny tvrdý western nečakajte, je to príliš poeticky no realisticky poňate. Pekná výprava príroda scenérie. Páčilo sa. Dmoll hudba tiež pekná dramatická smutná no úžasná
438 dní (2019)
Výborne, akurát som čítal tima marshall o Etiópii. Nie je to tam jednoduché
Vidíš mesiac, Daniel (2019)
Niet čo vytknúť, citlivé inteligentné a kvalitné. Nie ako väčšina USA odpadu
Vreskot (2022)
Nelogické konanie a závery postáv. Inak to malo napriahnute dobre, no celkovo to pôsobí groteskne. Gore slušne