Recenzie (302)
Bible: Příběh o Mojžíšovi (2024) (seriál)
Boh je všade okolo nás
Gentlemani (2024) (seriál)
Tak po prvom dieli pecka, uvidíme co ďalej. Obsadenie a dialógy fajn, príbeh dostatočne zábavný pre akciu plnohodnotný. Stôl plný pochúťok
Zimné prázdniny (2023)
Niečo takéto chýbalo a potešilo. Inteligentná dráma z internátneho prostredia s vtipným pohľadom do študákovej ale aj zakyslého profesora duše. Niektoré výroky som si zapísal, sú pravdivé. Ľudské, nežné, drsné, real mojo.
Ako zvery (2022)
Skvelý film o ľuďoch a ich ťažkých spupnych povahach
Klamstvo (2023) (seriál)
Veľmi dobre na naše pomery
The Beekeeper (2024)
Úvod ako tak, no potom sa to zvrhne pre neandrtalcov, neskutočne bčko a nepochopil som zámer filmu. Zabiť kráľovnú to protect the hive
Odsouzená (2021) (seriál)
Považujem to za to lepšie z poľských seriálov, nie je to dokonale, ale veľmi potešilo. Výkony hercov sú nadpriemerne a kulisy väzenia s kvalitným dejom možno komparovat s atmosférou Prison break. Platí to hlavne o prvej sérii, v druhej sa to trošku artifikuje a dochádza k oslabeniu a nepochopiteľnému konaniu protagonistov. Je to pozerateľné, no pomerne natiahnuté a nerealistické. Stačí vidieť prvú sériu.
Sněžné bratrstvo (2023)
Filmu nie je čo vytknúť, zejmena keď je to podľa skutočnosti
Cashback (2006)
Milé
Nerozlučná dvojka (2023)
Snaha bola, vizual pekný, príbeh jednoduchý. Dialógy zato príjemné a neurazia agresiou. Trošku trápne repiky, ale dávam 3'5 hviezdy. Toy story to neprekoná