Recenzie (32)
Hra (1997)
Zajímavý film, něco mi tam chybělo, na druhou stranu něco bylo vysvětlováno až příliš zevrubně. Kamera by možná chtěla trochu oddálit, pořád jsem měl pocit, že by si měl Douglas trochu odstoupit :) Btw zajímalo by mě jak by to vypadalo, pokud by Nicholas Conrada nezastřelil.
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Tak tohle bylo teda brutálně hnusné, radši bych snídal u Jacksonového Braindeadu, obědval u Texasského masakru a večeřel u Singhovy Cely. Zpěv únavný, zbytečně natahovaný děj...příběh se docela dal, ale klidně bych se radši díval na Deppa jak chodí dvě hodiny po Londýně, než jak podřezává cizí lidi a háže je do mlýnku na maso.
Yes Man (2008)
Hodně mě to překvapilo, zasmál jsem se a taky dost motivovalo :) jasné čtyři *
Pavučina snov (2003)
Nespíš to bylo pro režiséra moc velké sousto a tak se to knižní předloze vůbec nedokáže vyrovnat. Ani obsazení Morgana Freemana z toho trhák neudělalo. Jediné poměrně kvalitní zpracování Kingové knihy je To (It).
Dannyho jedenástka (2001)
Je to svižné, je to vtipné, má to dobrou hudbu a já nevidím důvod proč tomu nedat 5 hvězd.
Mafiáni (1990)
Ach. Ten film je tak neskutečně barevný, svižný a "šťavnatý", že to až snad není možné. I kdybych to viděl po desáté za jeden den, tak by mě to neomrzelo. Vyprávění Raye Liotty je opravdu supr. Nejlepší film mého nejoblíbenějšího režiséra.
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Nepoučitelní SG-1 byly vyléčeni, kletby byly sejmuty, nemoci, nákazy, mutace odstraněny, aby mohli v dalších dílech bránou do jiného světa a nechat se teleportovat do vězení, uřknout, nakazit a všemožně se nechat indisponovat. Námět není špatný, ale má to daleko větší potenciál. Škoda, že s těmito herci nebylo nakládáno trochu líp. Navíc bych trošku vyliskal kamaramana.
Krstný otec III (1990)
Dobře uzavřeno. Vidíme tu ponaučení Michaela v době, kdy už nic zachránit nemůže a jeho situaci, ze které, jak sám řekl, se vrátit nemůže. I když děj už není tak šťavnatý jako v předchozích dvou dílech, je se stejně na co dívat a bavit se.
Studená jazda (1993)
Veliká klasika mého dětství se spoustou dobrých hlášek a zajímavým obsazením v zajímavém prostředí. Vždycky mě to pobaví. John Candy je fajn herec a je to opět jeden z výborně nadabovaných filmů.
Rodina Addamsovcov (1991)
Podáš mi sůl? - Wednesday, jak se to říká? - HNED! Miluju ten film, Charles Addams to navrhl bravurně. Každá postava tu baví a má své místo. Akorát škoda, že další dva díly už jsou o ničom.