Recenzie (32)
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Největší legenda mezi soutěžemi mého dětství.
Sopranovci (1999) (seriál)
Jako každý jiný seriál od HBO je něčím odlišný od zbytku seriálů. V tomto případě bych to označil jako absenci snahy vnucovat se divákovi. A to se mi právě líbí - v jednom díle vidíme postavu zabodovat v působivé scéně, abychom ji pak s překvapením mohli vidět umírat v díle dalším. A najdeme tu i humor :) třeba jak si v jednom díle všichni myslí, že mají jejich partnerky velikost chodidla 9.
Next (2007)
Jasně, námět je blbost, ale co se zábavy týče - já jsem si to užil :) a navíc to tu Jessice mooc slušelo.
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Pro mě totálně ztracený naivní příběh o ničem.
Tropická búrka (2008)
Nesetkalo se to u mě s pochopením. Navíc Jacka Blacka a Downeyho moc nemusím...
Kung Fu Panda (2008)
Po dlouhé době pro mě přijatelný animák díky kung fu :) a český dabing se taky povedl.
Avatar (2009)
První film s dodatkem "3D", na kterém jsem byl. Třetí rozměr byl pro mě úplně nedostatečný, spíš mě rušil a rád si to pustím znova, ale už v klasickém provedení. Jsem rád, že jsem se nedočkal tolika romantiky, jak jsem se bál. Škoda jen toho, že byla druhá půlka nepřerušený sled akce a já jsem už se nedokázal soustředit.
Requiem za sen (2000)
Za ten neuvěřitelně silný efekt na psychiku, kterému se snad nelze vyhnout. A to jsem myslel, že na takovéhle věci jsem odolný :)
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Hrůza a děs. Tolik předvídatelných dialogů a vyústění situací už jsem dlouho nikde neviděl. A co se tance týče, tak bych daným obsazením daleko víc upřednostnil nějaký taneční dokument než tenhle brak.
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
Tak jsem se na to těšil, že se konečně podívám na TY Čarodějky z Eastwicku a hle - ono je to o ničem. Jack Nicholson je sice dobrý, ale v téhle roli ne. Když už ďábel, tak třeba Al Pacino v Ďáblovu advokátu.