Recenzie (89)
Ex Machina (2014)
Od zaciatku velmi predvidatelne ale inak dobre spracovane.
2 baby na mizine (2011) (seriál)
Priemerný sitcom.
Pod kupolou (2013) (seriál)
Po zaciatku tretej serie som hodnotenie musel znizit a nevylucujem ze do konca serie ho znizim zas. - Stalo sa
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Tak toto bolo TOTAL PSYCHO!!! Konecne akcny film bez zbytocnych dialogov. Ved kto pozera akcaky kvoli dialogom?? Non-stop akcia, zarucena zabava, mind-blowing sountrack. Mnam. PS. Babky na konci trochu fail ale nic vazne.
Kredenc (2014) (relácia)
Toto je uz aj medzi tym hnojom co sa objavuje na slovenskych televiznych kanaloch vynimocne ubohe. Humor taky primitivny som naozaj este nikdy nevidel. Vlastne to sa ani neda nazvat humorom, je to len zopar zufalcov robiacich opicky a generujucich nahodny vyber slov pozliepanych do viet. Idiocracy v realite.
O' Horten (2007)
Unikla mi pointa alebo bola onicom. Pomale filmy mi nevadia, ale toto bola len obycajna pomala hlupost, zmiesanych par osamotenych neuveritelnych mini pribehov. Bez ladu a skladu.
Náš vesmír (2013)
V celom dokumente som sa dozvedel iba dve nove veci. Ale spracovane je to velmi pekne a pre uplnych novacikov vo svete astronomie to bude aj urcite bohate na nove informacie.
Bojová loď (2012)
Velmi slaby az stupidny pribeh a plno nezmyslov od prvej minuty az po poslednu. Inac pekny film myslim vizualne.
Hra (2011)
Hentie opice nemaju v Europe co hladat. Kedy si to uvedomime?
The Charles Bukowski Tapes (1985)
Interview Barbeta Schroedera s Charlesom Bukowskim pred natacanim filmu Barfly.