Recenzie (89)
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
Úplne nepodobné predošlým častiam. Extrémne nudné, namiesto vrčania motorov tu pištia retardovaní fagani, namiesto benzínu sa tu bojuje o prasačie hovná. Naozaj neviem, čo si mám o tomto myslieť, v každom prípade je to veľmi veľmi nepodarené.
Proboha! (2008)
Buď mal byť celý tento film vtip, alebo je to dokument, z ktorého som sa nič nedozvedel. Týpek totiž nenechá nikoho dohovoriť a skáče z témy do témy. Čo sa týka náboženstva, myslím si, že je táto problematika lepšie vykreslená v prvej časti Zeitgeistu. No a to strašenie na konci, že kvoli náboženstvu bude koniec sveta, tak to je taký istý blud ako bludy, z ktorých si celý čas snažil robiť srandu. bu bu bu
Avatar (2009)
Pribeh nula, efekty plny pocet, priemer 2.5, zaukruhlenie nahor.
2012 (2009)
Čakal som viac katastrofálnych záberov a menej otrasných otrepaných nudných klišé. Môže ešte niekoho niečo také prekvapiť??
Lost Highway (1997)
Chápem, že to malo byť nepochopiteľné, ale nechápem, prečo to muselo trvať tak dlho.
Misia (1986)
Bolo to perfektne, jednu hviezdicku som ale musel strhnut za velmi nelogicku a nepremyslenu bojovu scenu. Vsetko ostatne je za 5*
Malá Miss Sunshine (2006)
No nič moc. Ten záver opäť totálne prepísknutý, ale možno práve preto to zožalo taký nepomerne veľký úspech.
V Bruggách (2008)
Zaujímalo by ma o koľko percent vzrástol počet turistov v Bruggách od vydania tohto skvelého filmu...
Pontypool (2008)
Keď si človek dookola opakuje jedno slovo, ktoré bežne používa, dostatočne dlho, prestane mu rozumieť a na moment sa toto slovo stáva len náhodným zhlukom písmen. Základ je nerozumieť...
Spoorloos (1988)
Film sa plazí neskutočne dlho a nudne, aby sa dostal do zaujímavého a veľmi prekvapivého konca.