Recenzie (525)
Život je život (2015)
Nejdřív jsem si říkala, že je to děsná kravina - ale dokoukala jsem a dost jsem se i nasmála - tak to asi má být :)
Doktor Martin (2015) (seriál)
Jak hodnotit ? Některé díly jsou ubohé a stupidní, ale u některých se člověk fakt nasměje. Škoda té nevyrovnanosti.
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Konečně moc hezká pohádka
Příkopy (2007) (seriál)
Tento seriál mi nějak utekl. Našla jsem ho až teď. Ale úžasná oddychovka. Hana Maciuchová -nemá chybu !!!
Ghoul (2015)
Hrozná kravina :(
Všechny moje lásky (2015) (seriál)
Seriál určený spíše starším generacím ... Je to to taková pohádka pro padesátníky :) Příjemná změna. Nic se zbytečně nerozpitvává - prostě podáno s humorem a nadhledem. Pro většinu asi moc obyčejné ....
Volám sa Khan (2010)
Hodně silná káva .... Štvou mě nepřizpůsobiví i fanatici ... Ale vážně - lidé jsou dobří nebo zlí ...jak jen se zbavit toho zla ???
Najhľadanejší muž (2014)
Tohle prostě není moje parketa. Nevtáhlo mě to.
Koža, v ktorej žijem (2011)
Napínavé -zajímavé -ale přesto ....něco jakoby chybělo. :(
Muž z ocele (2013)
Nemůžu si pomoci -ale mě se líbil ten starý Supermuž :) Asi nejsem na ty namakané efekty :(