Recenzie (525)
Tiesňová linka (2013)
Trochu mi to přijde jako hodně slabá napodobenina Mlčení jehňátek ..... ale budiž. Závěr ....jen tak na ně :)
Paterčata (2014) (seriál)
Z čistě filmového hodnocení zajímavé. Neumím si sama sebe představit v této situaci, proto sleduji a přemýšlím, co bych dělala. Je to i dobrá ukázka různých situací, jak ze strany děravých zákonů (jedna mateřská na pět dětí? ), tak i ze strany chování jednotlivých účastníků .... no nepřála bych to nikomu :)
Na krídlach vážky (2002)
Zklamání :( Prokousat se filmem, abych se dozvěděla jak to dopadne - i když jsem to vlastně věděla.
Neviditeľní (2014) (seriál)
Chvíli to vypadalo nadějně .....ale bohužel :( Fajn obsazení asi nestačí ......
Bony a klid 2 (2014)
Už jen vzpomínka na dobrou jedničku ....
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Nebylo by lepší přestat točit ty druhé díly po letech :( To už fakt došly nápady ? Zasměju se u toho jen, když Vlastička koukne na špek na prkýnku, a to jen proto, že si vzpomenu na první díl.
Zimný príbeh (2014)
Zvláštní ...pohádka o tom, jak by to mohlo fungovat ? Ze začátku jsem myslela, že to vypnu, ale asi stálo za to vydržet :)
Modrá lagúna: Nový začiatok (2012) (TV film)
Dát název Modrá laguna ? Dobrá taktika. Aspoň se na to někdo ze zvědavosti koukne.
Hannibal (2001)
Je to strašně zdlouhavé a nijaké :( Hrát v tom Jodie Foster bylo by to možná zajímavější :)
Hotel Rwanda (2004)
Uff- co k tomu říct ? Snad jen ....kéž už se to nikdy nestane :(