Recenzie (149)
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Ze začátku jsem si říkal, jestli náhodou nekoukám na nějakou telenovelu... No časem se úroveň dostala aspoň k tomu průměru...
Občiansky preukaz (2010)
Konečně další zástupce do 1. ligy českého filmu :-)
Láska z nebies (2005)
4,5*
Posledný samuraj (2003)
Tom Crusie není zrovna můj nejoblíbenější herec, ale v tomhle případě smekám.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Není co řešit, obzvlášť co se konce týče :)
Maradona podľa Kusturicu (2008)
Kusturicův film je přesně to, co není Maradona. Není nejlepší ani není nejhorší, je to jen obyčejný průměr.
Škola základ života (1938)
Ich habe gesagt!!! :-D
Unaveni sluncem 2: Odpor (2010)
Nejrychlejší 3 hodiny v kině :)
2012 (2009)
Čtyři hvězdičky jsou opravdu maximum...
Anjeli a démoni (2009)
...a váhal jsem, jestli nepřidat i pátou hvězdičku :-)