Recenzie (149)
Dvacet (2009)
Řekl bych, že tento velice realisticky natočený film vám dokáže, že, ať už jste na kterémkoliv místě obchodního řetězce, žít svůj život alespoň v ucházejících podmínkách není jednoduchá věc. A v Íránu už vůbec ne.
Všichni, kdo mě mají rádi, pojedou vlakem (1998)
Jako svůj úvodní film na 44. MFFKV 2009 jsem si v nabídce snad hůře vybrat nemohl.
Holka Ferrari Dino (2009)
I když režisér před projekcí opravil uvaděčku ve smyslu, že se nejedná o dokument, promítání tohoto filmu ve školách bych minimálně doporučil...
Kladivo na čarodějnice (1969)
Čtyři hvězdičky jsou za filmové zpracování a tu pátou přidávám za to, že se jedná o skutečné události.
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
Kdyby to mělo aspoň ten příběh...
Mulholland Drive (2001)
Mínus jedna hvězdička za to, že jsem to nepochopil a mínus druhá hvězdička za to, že jsem to fakt nepochopil
Walk the Line (2005)
"Hello, I'm Johnny Cash." ...stačila tahle věta a publikum šílelo.
Requiem za sen (2000)
a proto neberu drogy...
3:10 vlak do Yumy (2007)
Dlouho jsem se odhodlával prolomit hráz mezi mnou a westernem... A myslím si, že když jsem se rozhodl pro 3:10 Vlak do Yumy, neudělal jsem chybu. Tenhle film dokonce předčil moje očekávání, a tak si troufám tvrdit, že dokáže velmi dobře posloužit jako pozvánka ke sledování dalších filmů podobného ražení.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Pokud někdo čekal pokračování oblíbené komedie, tak se nedočkal. Aspoň já ne. Místo, které před 25 lety v tomto filmu zaujímala legrace a vtípky, nyní patří melancholii, ne moc úspěšnému bilancování, smutku či vzpomínání. V takových situacích působí příležitostná snaha o humor ve stylu prvních Sněženek jaksi nepatřičně a celý film pak jako kocovina po příjemném opojení prvním dílem.