Posledné recenzie (235)
Horčica mi stúpa do nosa (1974)
Pierre Durois jako sexkulomet :) :) Jedna z mých oblíbených francouzských komedií. Skvělá hudbička Vladimira Cosmy, prima vedlejší obsazení (např. nervák Vittoria Caprioliho), krásné prostředí jihofrancouzského Aix-en-Provence a hlavně super humor a situační gagy jako opakovaně s autem projíždějící Pierre v historické scéně s Indiány, trampoty se studentkami, kouřová clona, perfektní vysvětlení matematického příkladu a nebo Pierrův celoobličejový tik u čtení bulváru při ranní kávě - to mě vždy roztrhá. :) Díky za takové odlehčené a prima komedie.
Šok (1982)
Mám Delona i Deneuve moc ráda a jejich přítomnost pro mě většinou znamená téměř jistou kvalitu a solidní hodnocení filmu. Váhala jsem mezi třemi a dvěma hvězdičkami, ale tady mi to opravdu moc nesedlo - od zvláštního děje až po těžko pochopitelné jednání postav. Jediné, co bych vyzdvihla, je tradičně skvělá hudba Philippa Sardeho, jejíž motiv byl dost chytlavý. Asi si budu muset na spravení chuti dát jiného Delona. https://www.youtube.com/watch?v=2PRW4ZCdj1I
Policajt alebo darebák (1979)
Film jsem ocenila až s dalšími shlédnutími. Má zajímavou strukturu a neotřelé způsoby komisaře Stanislase jsou dost dobré. :) Jeden z prvních super Belmondových policajtů, film nabitý hláškami se skvělou hudbou a obsaující nejlepší jízdu autoškoly. Super bonusem je pak Michel Galabru v roli vrchního komisaře. Časy jsou zlé Kamile. :)
Posledný denníček (52)
♥
Depardieu et Auteuil