Posledné recenzie (68)
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
nejradsi mam prvnich 5min kazdeho dilu, kdy nekdo umre... :)
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
postava(a jeji charakter), ktera Next Generation priblizuje k dokonalosti a zajistuje trvale misto na hvezdnem nebi a ktera Voyageru nikdy nedovoli se tohoto nebe byt jen dotknout - kapitan... Picard vs Janeway, charismaticky vudce, za kterym bychom byli mnozi schopni jit na smrt versus stredoskolska ucitelka literatury se svym bzucivym a neprijemnym hlasem(v originale, ja nemam nic proti emancipaci, ale verim, ze by bylo mozno najit charizmatictejsi herecku nez zrovna Mulgrew)... nicmene, co Voyager zachranuje, to jsou ostatni postavy, Torres, Tuvok, Seven, Paris, Neelix, Kes, doktor... i kdyz je to dost ve stylu road-movie, tak presto lze mnohe prohresky odpustit prave pro koherenci postav teto serie... TNG pro me bylo vice o individualitach, tady dominuje vnimani celku... jinak docela zajimave jsou dvojdily, je pravda ze casto se vyuziva holopalub, ale zabava nemizi(teda prvni 4 serie, pak se prece jen dostavuje vicenasobne luhovani jedne myslenky...)
Dotyk (2012) (seriál)
napad velmi slibny, ale scenar hrozny a prehravajici a trapny Sutherland tomu vubec nepomaha, pokud jste studenti a jste tolik znudeni, ze uz vas nebavi rypat se v nose ani v zadku, tak by to mohlo byt neco pro vas a pridejte si **