Recenzie (149)
Ohnivý kruh (2013)
Ačkoliv ta logika místy opravdu pokulhávala, svůj jednoduchý účel tenhle film splnil, takže za mě spokojenost :-)
Kňazove deti (2013)
Nejlepší film 48. MFFKV
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Rest in pieces :-)
Skutočná guráž (2010)
Na to, že to byli Coeni, tak celkem dobrý :-)
Vzpomínky na lásku (2004)
Hodně slušné 4*
Krysař (2003)
Tak snad za tu muziku...
V mene otca (1993)
Tenhle film si zaslouží plný počet.
Frigo stavia dom (1920)
Ať žije IKEA :-D
Nabiť a zabiť (2006)
Silné 4*
Nedotknuteľní (2011)
Něco tomu asi chybělo, ale mně to nevadí :-)