Recenzie (149)
Scarface (1983)
Já radši Carlitovu cestu :-)
Vražda v Orient exprese (1974)
Minimálně 1 hvězdička výhradně pro Agathu Christie.
Vertigo (1958)
Pro mě zatím nejlepší Hitchcock.
Paríž, milujem ťa (2006)
Bylo toho málo & bylo toho moc
Nejistá sezóna (1987)
Radost sledovat :-)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Škoda, že jsem tenhle film pouze neslyšel...
Němá svatba (2008)
Že moje očekávání budou překročena až takovým způsobem, to jsem opravdu nečekal :)
Biutiful (2010)
Full of emotions
Absolvent (1967)
...And here's to you, miss R. :-)
Psycho (1960)
Škoda, že geniální hudba ve výsledku zastíní celý film... 3,5*