Recenzie (146)
Muži na zabitie (1998)
Tak jako východní mystika ztrácí přesunem na západ svý jádro, tak se i tímhle slušně nasnímaným svatostánkem Chow Yun-Fatovi nese jen ozvěna autentický boží přítomnosti.
Svadba naruby (1997)
Nejlaskavější coming out.
Ja a ty a všetci ostatní (2005)
Svět je plný lidí, věcí.
Fish Story (2009)
Krátil bych, ale rozhodně ne ústřední punkovej hit, protože na něm tu opravdu všechno stojí a padá.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Zeitgeist, ty vole.
Žiletky (1993)
Nojo, ale co dělat – chtělo se mi spát.
Prelomiť vlny (1996)
Několik žen mě léta přesvědčovalo, ať se na to podívám, a já se zdráhal, protože jsem tušil, že budou mít pravdu.
Star Trek: Do temnoty (2013)
K čemu paralelní vesmír, když se v něm jen bez ladu a skladu variuje minulost, nota bene taková, která svůj děj vyprávěla, nikoli koktavě předříkávala?
Zajatci robotů (1989)
Střih je za hranicí srozumitelnosti, ale nad rámec nostalgický guilty pleasure to posouvají sympatičtí hrdinové a hlavně sugestivní nálada kyberpunkovýho komplexu, kterej vtáhne a fascinuje i léta po datu spotřeby.
Votrelec ³ (1992)
Úvodní čtvrtina je ve speciální edici nekompromisní rána do hlavy, ale pak už se debutujícímu Fincherovi, jistě nejenom jeho vinou, film rozleptává do neživotný břečky a nezvládne ho spasit ani hypnotickej Charles Dance.