Recenzie (146)
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Jedinej film, kterej mě dokáže rozplakat záběrem na leguány.
Kouř (1990)
Kdykoli je Kouř citován čistě jako ohromná junda, bývá mi úzko.
Barry Lyndon (1975)
Hostina při svíčkách.
Jackie Brownová (1997)
Jak zpívá jedna moje oblíbená kapela, the only really perfect love is one that gets away.
Mŕtvy muž (1995)
Film by mohl skončit ještě před úvodními titulky, ale toho zbytku by přecejen byla škoda.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Jediný seriál, který potřebujete (s důrazem na slovo "potřebujete") vidět.