Obľúbené filmy (10)
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Jedinej film, kterej mě dokáže rozplakat záběrem na leguány.
Blade Runner (1982)
S tímhle filmem jsem se narodil, s tímhle filmem stárnu, k jeho světu mě odsuzuje forma beze švů a k jeho hrdinům společná touha překonat svý naprogramování.
Pee-Weeho velké dobrodružství (1985)
Důkaz, že i ty nejcáklejší komedie můžou být chytrý, nadčasový a okouzlující k zulíbání.
Jackie Brownová (1997)
Jak zpívá jedna moje oblíbená kapela, the only really perfect love is one that gets away.
Truman Show (1998)
Uhájit sebe sama ve společnosti, kde každej hraje nějakou roli, není jen varovně zdviženej prst, ale rovnou prostředníček konformitě.
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Je to trochu cukrkandl, ale s Knoxem jsem točil zamilovaný piruety, od Nuwandy slyšel ten nejlíbeznější saxofonovej tón, Neilovi tleskal vestoje a v Toddovi se našel způsobem, kterej – nemějte strach, pane Keatingu – nikdy nezapomenu.
Sliediči (1992)
Barry Lyndon (1975)
Hostina při svíčkách.
Kouř (1990)
Kdykoli je Kouř citován čistě jako ohromná junda, bývá mi úzko.
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Závěr má ve skutečnosti do happy endu velice daleko, ale jeho didaktičnost podkopává sílu všeho, co do té doby film skrze roboty říká o lidech.