Recenzie (1 580)
Modelky (1999)
Všetky babeny by si mali povinne kuknúť. Syrové, realistické 90%.
Mrtví a neklidní (2013)
Napodiv veľmi originálne a zábavné.. Nepovedal by som, že im to zožeriem 70%
Útek z väzenia (2013)
Chcem to na VHS! 70% a nostalgia s SS
Frajeri vo Vegas (2013)
Niet ústrednej štvorice dám bez problémov: odpad!.. Zbytočný film, ale vidieť svojich obľúbených bárdov pri sebe potešilo.
Lásky čas (2013)
Film, po ktorom vám je fakt, že máte na hovno šéfa, či zarábate málo peňazí úplne u prdele. Krásne a dojímavé. Curtis nevie sklamať.
Všetko je stratené (2013)
70%. K vyššiemu hodnoteniu pomohlo kvalitné kino s dobrým zvukom a samozrejme Redford. Záver ma totálne sklamal, inak 3/4 chytľavá one man show.
Krídla Vianoc (2013)
Veľmi príjemné prekvapenie. Bradovi Pittovi a Táni Pauhofovej to spolu moc sekne :)
Svetová vojna Z (2013)
Veľmi osviežujúci počin tohto žánru. Po filme obdobne uspokojivé pocity, ako naposledy pred 9-imi rokmi po Snyderovom Úsvite mŕtvych. 80%
Evil Dead (2013)
Raimiho originál ma odchoval, ale i toto bol príjemný návrat do rokov minulých. Technika pokročila, a tak sa na to pozerá ešte lepšie. 80%
Veľký Gatsby (2013)
Luhrmann nie je moja šálka kávy. Oči mi klipkali únavou už aj pri Austrálii. Nudné pasáže striedajú šialené scény plné ľudí, farieb a rýchleho strihu - nič pre mňa. Ale pozerateľné - 60%