Recenzie (1 580)
Hromy a blesky (2000)
v tomto bdobi som bol namotany na arquetta kvoli vreskotom...neviem co som od tohto filmu ocakaval, viem len, ze to absolutne nesplnil..
Lebky (2000)
chytlavy nazov, ktory viac sklame ako potesi...je to pozeratelny film, ale zase ide o nedotiahnute veci.skoda
Pějme píseň dohola (1990)
taky cesky priemer...trosku nezaujimavo natocene..nezazivne
Doživotie (1999)
ale ano, nasmial som sa..a dost...na jedno pozretie pohodicka..
Krvavé prázdniny (2000)
celkom zaujimave, ale od pohodoveho celku to ma kusok dalej..niektore veci sa dali..aj zaver bol ok..ale je to proste ciste Becko, ak nie Cecko
Dokonalá vražda, dokonalé město (2000) (TV film)
nic moc..vadilo mi hlavne to, ze na konci druheho dielu som cakal nejaku pointu alebo rozuzlenie..ono vam tam neprislo absolutne nic..tomu poviem drzost.
Sexuálne praktiky pozemšťanov (1999)
si pamatam ako som od toho nieco ocakaval..no nedostal som absolutne nic. grcka.shit
Láska mezi paragrafy (1998)
nuda, nuda, nuda..dalsia seansa na HBO ..ruky prec
Modrooký Mickey (1999)
shitik...
Tygrův příběh (2000)
nevtierava rozpravka, ktora mi sprijemnila chorobu este na strednej, ked som frcal na HBO