Recenzie (1 580)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Neviem či má vôbec zmysel pridávať nejaký koment. Všetko podstatné, nepodstatné, výstižné aj hlúpe sa tu už popísalo. Ja len teda doplním, že som fanúšik tejto Tarantinovky tiež. Dúfam, že ma zoberiete do party :).
Krstný otec (1972)
Skutočný kinematografický opus, lahôdka, klasika.. Zimomriavky naháňajúce herecké výkony, silný príbeh, ktorý ide nielen pod kožu, krásna hudba, kamera, réžia.. Viac ani netreba dodávať.
Schindlerov zoznam (1993)
Abnormálne silný filmový zážitok pri ktorom som vypustil litre sĺz. Steven si macher a ústredné herecké trio ani nehovorím. Žiadny film ma ešte nikdy takto "neodrovnal"!
Forrest Gump (1994)
Silné, dojímavé, proste tradične Zemeckisovsky milé a hravé zároveň. Myslím, že tento film nepotrebuje žiadny ďalší komentár. Hanks strhol svojim výkonom asi každého.
Six Figures Getting Sick (1966) (študentský film)
Pred pár rokmi som dal plné hodnotenie a dodnes neviem prečo. Nie je to zlé, nie je to ani extra dobré, je to zvláštne, tajomné, ale hlavne zmätočné a divné. Proste Lynch :).
Abeceda (1969) (študentský film)
Tu už pomaličky vypúča režisérova temnejšia stránka. Zaujímavá forma aj obsah. Aj z ničoho sa dá stavať, keď sa to vie.
Mazacia hlava (1977)
Klenot surrealistickej scény. Videné niekoľkokrát, ale stále akési nové a zaujímavejšie. David Lynch je magor v najlepšom slova zmysle.
Sloní muž (1980)
Skvostné dielo. Lynch vystihol charaktery, dobu a prostredie zadymeného Londýna, zaujal príbehom, spôsobil maximálny divácky zážitok, dojal. Ústredné herecké trio je famózne. Dodnes najlepší Lynch.
Príbeh Alvina Straighta (1999)
Veľmi sympatická rozlúčka Richarda Farnswortha s pozemským životom v síce trochu netradičnej, ale o to citlivejšie spracovanej Lynchovke. Malý film s obrovským srdcom.
Mulholland Drive (2001)
Aj na druhé pozretie /20.12.2008/ stále viac, ako zimomriavky naháňajúca záležitosť.