Recenzie (245)
Malý pitaval z velkého města - Kasař (1986) (epizóda)
Moc pěkný díl. Samozřejmě díky panu Hrušínskému a se zarděním musím říct, že i Krampol zde byl moc dobrej. Velmi smutný závěr
Machete (2010)
Největší píčovina všech dob. Nechápu 67%
V hlave (2015)
Jsem si jist, že ti úplně nejmenší (do pěti let), si to tolik neužijou, resp. nepochopí. Pro ty ostatní (včetně dospělých) je to ale nádherný zážitek.
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Nádherná výprava, kostýmy i herci (herečky). Nemá to kvalitu starších Ritchieho filmů, ale o hlášky není nouze a tempo to má svižné. Beckham potěšil, byť je tam 5 vteřin. Navíc se dozvíme, že existuje i mistrovství v jízdě na rychločlunu:-)
Americké dopisy (2015) (TV film)
Moc jsem se těšil, ale byl jsem poměrně zklamán. Těžkopádný, pomalý a hlavně nezáživný. Přesto má film pár světlých momentů a člověk se o AD dozví fakta, která neznal.
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Bezzubka je pořád frajer. A Kliďase mi bylo líto...
Vlk z Wall Street (2013)
Z celkových 180 minut je tak 165 zábavných. Někteří zde uvádí, že film je nemorální, ale když si pak přečtete jejich další komentáře, tak jsou to hlavně oni, kdo jsou nemorální. Takže vy co jste to neviděli, buďte v klidu a jděte se na to mrknout. A hlavně nezapomeňte, musíte hodně honit, abyste se nepřevážili:-)
Kariéra (1984)
Stropnickýho nemůžu ani cejtit.
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Jasně nejlepší ze všech prcinek. Překvapivě dost vtipných scén aby se u toho zabavil člověk na celou délku filmu. Stifmajstr je majstr.
Obchodníci (2013)
Ještě větší sračka než Kameňák.