Recenzie (245)
Lidská stonožka 2 (2011)
fuj tajxl
Policajti z centra (2012) (seriál)
Tak zatím hodně slabé. První díl krize, pak se to malinko zvedlo. Pokud to půjde takhle dál, možná se do dostane na slabší průměr. Blažek jako zchátralý, záletný policajt nefunguje. Zlatá kriminálka Anděl.
Ide len o sex (2011)
No pár vtipných momentů tam bylo. A Jenna Elfman je fakt kus!
Nehanební bastardi (2009)
Škoda toho zmatlaného konce. Jsem přesvědčen, že šel zvládnout určitě lépe. Jinak by to bylo čistých 5*.
Kojak: The Belarus File (1985) (TV film)
Nejlepší z Kojaků.
(K)Lamač sŕdc (2010)
Tohle má být lamač srdcí? Chlupatej prcek s předkusem. No hrůza. Dvě hvězdy za sem tam vtipnou scénu.
Lincoln (2012)
Ztělesněná nuda. Já nechápu, že ty Oscary nedají Štefanovi rovnou, nemusel by pak točit takovéhle mrdky. Tady to nezachrání ani jindy výborný Daneček Den.
Láska (2012)
Starej dědek a stará bába to zkoušej zas a znova
Ako porodiť a nezblázniť sa (2012)
Uff, fuj. Chybělo mi deset minut a málem jsem to dokoukal. Což i tak byl nadlidský výkon. Kendrick is so cunt
Láska s výstrahou (2002)
Grant je fakt slizskej.