Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
K tomu můžu říct pouze jediné. Nejlepší film, který kdy vznikl.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Leon (1994)
Naprosto dokonalé. Jen mě mrzí, že nepiju mléko.
Statočné srdce (1995)
Spalovač mrtvol (1968)
Krása. Bez debat
Tanečník seshora (2002)
Luxusní Javier Bardem v HL. Tenhle film zkrátka miluju.
Zelená míľa (1999)
Spáči (1996)
Počiatok (2010)
že to bude tak skvělý, se mi ani nezdálo:--)