Posledné recenzie (43)
Predátor: Evolúcia (2018)
Tohle se fakt nepovedlo. Škoda
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Nic sem od toho nečekal a bylo to pěkně svižný, akční, nenudil jsem se. Pohodovka na večer. 70%
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Co dodat, snad jen, že pro mě teda velké zklamání...