Recenzie (113)
Generál della Rovere (1959)
Výborně gradující příběh o nečekaném prozření jednoho prospěcháře a jeho osudové cestě ke cti.
Havana blues (2005)
Lehce nadprůměrný film s velkou porcí muziky a trochou byznysu a politiky. Všude dobře na ostrově svobody nejlépe.
Charlie: Život a dílo Charlese Chaplina (2003)
Solidní dokument. Rozhodně stojí za vidění.
Chytráci (1986)
Tato parodie na gangsterky je bohužel méně zábavná než většina "vážných" filmů na toto téma. Přesto těch několik skvělých scén a více než několik skvělých herců stojí za vidění.
Intimní osvětlení (1965)
Tak jednoduché a tak dobré. O tom se snad nedá ani nic napsat. Jsem spíš Bambas nebo Peťar? Určitě Bambas!
Jahody v krku (1985)
Film jak břitva!
Jak jsem zabil světce (2004)
Takový malý beznadějný film, kde je spousta věcí nedovysvětlených a nedořečených, ale vlastně to vůbec nevadí, protože hlavní hrdinka, která se po několika letech vrátila domů, taky ničemu nerozumí a nechápe, jak se mohlo všechno tak rychle změnit.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Samostatně je to nesrozumitelný, ale výborně natočený celovečerní videoklip. Jako pokračování Casino Royale už to funguje lépe a nejspíš to má být jakési dokončení úvodu k nové sérii, seznámení s novým Bondem, zoceleným zradou i pomstou, se zvláštním vztahem k M, a s velkým protihráčem - tajemnou organizací, která má své lidi všude. Máme se nač těšit. James Bond se vrátil.
Jánošík - Pravdivá história (2009)
Pořád jsem čekal až se to rozjede a díval jsem se na hodinky, no a pak už byl konečně konec. Spousta zbytečných scén. Je to nuda, bohužel.
Josephine (2000)
Neznámý film Rajko Grliče, který se bohužel nikdy nedostal do české distribuce, prestože v něm hlavní roli hraje Miroslav Vladyka. Malý příběh českého mladíka, který krátce po revoluci vyráží do Hamburku hledat noční podnik s ženou, která se podobá Josephině Bakerové, aby tak splnil otcovo dávné přání.