Recenzie (113)
Loft (2010)
Taková žánrová jednohubka, ale velice chutná a výživná. Nejdřív jsem dal trojku, ale tak dlouho mi to strašilo v hlavě, že jsem musel přidat.
Nymfomanka II. (2013)
S odstupem hodnotím jako celek a musím dát pět hvězd. Jde o skutečné opus magnum, výsostně filmové dílo, náročné pro tvůrce i pro diváka, které ubližuje i baví. Snad najdu někdy odvahu podívat se i na prodlouženou režisérskou verzi.
Nymfomanka I. (2013)
S odstupem hodnotím jako celek a musím dát pět hvězd. Jde o skutečné opus magnum, výsostně filmové dílo, náročné pro tvůrce i pro diváka, které ubližuje i baví. Snad najdu někdy odvahu podívat se i na prodlouženou režisérskou verzi.
Topaz (1969)
Je to hodně nehitchcockovské, ale dost mě to bavilo. Zajímavá je účast francouzských herců.
Príbeh kmotra (2013)
Trochu jako Mafiáni od Scorseseho a trochu jako Lepší zítřek od Woo, ale samozřejmě o dost slabší. Na naše poměry je to ovšem solidní thriller. Nízké hodnocení dávám za manipulaci nedávné historie a snahu (úspěšnou) svézt se na vlně "politici a veksláci nám všechno rozkradli a obyčejní lidi jsou na tom pořád hůř", se kterou zásadně nesouhlasím.
Ministerstvo zahraničných vecí (2013)
Velice vtipné ve stylu seriálu Jistě, pane ministře. Bohužel se tu ale pořád opakuje totéž , což byl asi záměr aby se tím zdůraznila nesmylnost byrokratických postupů, ale v této stopáži je už toho trochu moc.
Jánošík - Pravdivá história (2009)
Pořád jsem čekal až se to rozjede a díval jsem se na hodinky, no a pak už byl konečně konec. Spousta zbytečných scén. Je to nuda, bohužel.
Bobule (2008)
Je to sice taková ta Morava pro Pražáky - něco jako rezervace plná ožralých strýců. Ale jinak solidní komedie, která nic moc neřeší, není dlouhá a není nudná. Film je to jednoduchý bez vyšších ambicí, což je v tomto případě jedině dobře.
V zelených pahorcích (1971)
Nesrozumitelné, dlouhé, divné.
Monstrum z galaxie Arkana (1981)
Bohužel mi to nepřišlo ani vtipné ani děsivé ani erotické. Doporučuji pouze jako studijní materiál.