Recenzie (113)
Tu pa tam (2004)
Velmi sympatický a zábavný film. Režisér má nesporný talent a výborný smysl pro humor a tempo vyprávění. Při sledování ani nepoznáte, že jde o "no budget" debut.
The Doors (1991)
Na začátku 90. let to jistě byla pecka a skandální film. V roce 2011 je to prostě dobrý životopisný film. Dobrý, takže za tři.
Druhá strana mince (2009)
Obrazově je to sympatické retro. Zápletka je taky celkem zajímavá. Ale je to špatně zahrané a nejspíš režijně nezvládnuté. Výsledek je hloupý, zmatený, nemá tempo, nedává smysl. Nechápu proč je tak populární, kvůli několika zdařilým scénám? Rozhodně je to pod úroveň Projektu 100.
Zlodej zostane zlodejom (1996) (TV film)
Taková oddechovka asi na úrovni Kobra 11. Je vidět, že na to nebyly ani peníze ani čas.
Offside (2006)
To nejlepší ze současného nezávislého filmu a navíc ze země, kde svoboda není samozřejmostí. Práce s neherci, výborné dialogy na hranici trapnosti, natáčení skrytou kamerou na autentických místech a výborný humor, i když ve vzduchu visí kriminál. Mimochodem režisér od voleb v roce 2009 sedí, protože natáčel povolební nepokoje.
Rio das Mortes (1971) (TV film)
"Slabší Fassbinder", takže jenom za ****, ale výborně se na to dívá.
Bílé velryby (1987)
Typicky severský hořkosmutný příběh o chlápcích, kteří nikam nepatří, a které nemá nikdo rád.
Psanec: Sága o Gislim (1981)
Výborný historický film odehrávající se někdy v 10. nebo 11. století. Na začátku je sice problém vyznat se v množství postav a vztazích mezi nimi, ale příběh nepostrádá spád ani humor.
Zítra se bude... (2010) (divadelný záznam)
Dávám jenom tři *, protože to vlastně není film ale "jen" záznam opery, který ještě navíc vznikl náhodou, takže by bylo nefér to na filmovém serveru hodnotit výše. Ale opera je to fantastická, a my co se do divadla Kolowrat nedostaneme, jsme rádi, že to můžem vidět.
Zift (2008)
Výborný film-noir plný nečekaných rozuzlení a veselých historek.