Recenzie (566)
WeCrashed - Letní tábor (2022) (epizóda)
Připomíná mi to jeden startup ve kterém jsem pracoval. A musím říct, že ten budovaný fanatismus firmou a žití prací není ve světě startupů vůbec výjimkou.
Klaus (2019)
Občas trochu moc americké a lehce hloupé dialogy ale jinak moc dobré.
Teherán - Farázova volba (2022) (epizóda)
Wow, dost drsný. Pocit, že Milad je žárlivý a neschopný debil stále zůstává.
Teherán - Bohaté děti (2022) (epizóda)
Milad je fakt tragéd. Skoro každé jeho rozhodnutí působí probémy.
Sexmisia (1983)
V kontextu doby docela progresivní dílo. Bohužel sedí tématicky až příliš dobře i do dnešní doby.
Interstate (2002)
Trochu ujetý ale ne úplně špatný. Krásná ukázka toho jak nás ovlivňují rodiče a jak je těžké jít do za tím co chceme když ani nevíme co chceme.
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizóda)
Konečně díl bez nudných dějových linek prahobitů!
Papírový dům (Netflix verze) - Rodinná tradice (2021) (epizóda)
už ty dlouhé a zbytečné scény kde se nic neděje regulérně přeskakuji. Denver je fakt debil. Ale už to skončilo a na pokračování to snad zatím nevypadá. Asi je to dobře, protože poslední dvě serie byly špatný.
Osada (2021) (seriál)
Není to zrovna klenot kinematografie, ale pro nás chataře je to docela na místě. Je to plné lichých předsudků o lidech z IT, ale vlastně se docela často zasměju.
Papírový dům (Netflix verze) - Místo v nebi (2021) (epizóda)
Vedlejší příběh z Dánska už překonal hlavní dějovou linku.