Posledné recenzie (237)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Další patetický pokus emulovat úspěch marvelovek - tentokrát by tvůrci rádi zkopírovali chemii dua Thor - Loki, ale berou si i odjinud a zase to končí jako slepenec beze smyslu. Ale Dolph Lundgren tu má víc prostoru, než v jedničce a taky je tu Martin Short, takže za jedno skouknutí to stálo.
Poker Face - Čas opic (2023) (epizóda)
vida, kam to Wolowitz dotáhnul
Black Adam (2022)
Ještě větší pitomost než původní Justice League. DC přestávají předstírat, že se nesnaží opisovat postupy Marvelovek a jedou kopírku zcela bezostyšně. Jenže nějak zapomněli pořídit scénáristu a režiséra, takže výsledkem jsou takový Avengers z Wishe. Tohle bolelo.